Vi vet både du och jag!

Publicerat: 2012-07-16 / 16:11:39 | Kategori: Allmänt
Jag har då aldrig trott på karma. Varit ett rent skitprat i mina öron, men nu det senaste 6 månaderna har jag faktiskt halkat in på banan.
Det känns som rent förnufft. Du kommer ju att bli behandlad som du behandlat andra.
Ibland undrar jag om det är mänskligt att ha det så bra som jag har det nu,jag blev av med min vardag och lägenheten jag bodde i. Första tanken efter allt hur min framtid skulle bli var ett rent kaos tills jag insåg att jag stod med världens chans i mina händer. Jag kunde starta ett nytt liv, precis med dem reglerna jag ville ha i mitt liv. Det var bara jag själv som bestämde vilka som var gränserna.
Jag flyttade hem till mamma och pappa, det var bland de bästa valet jag gjort.Varför ha så brottom med allt? Jag hade ju allt det jag mådde bra av här hemma, jag lever som en kung, ingen hyra,inga tvång att dra inx antal tusen för att klara hyran. Efter sommaren kommer jag troligtvis att flytta, nu vet jag hur bra jag har det här hemma. Jag är fri som en fågel och har all tid i världen att utforska allt runtom innan jag måste bestämma mig.
Ikväll sover jag på annan ort och ska ta med syster in till stan en sväng ikväll!

Kommentarer
Isabell
2012-07-16 / 23:01:35 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se

jag tror också på karma! skit ska skit ha.

kommer du ihåg den här gamla go'ingen? satt och letade igenom min blogg och så dök den bara upp.

"det finns små ord som inte syns
som gömmer sig bakom nakna väggar
det finns gester som aldrig får plats
som lägger sig tillrätta under golvet

och så finns det meningar och rörelser som alldeles precis får plats
som sitter i din nacke och aldrig vill gå därifrån"


puss på dig mitt hjärtegull, jag hoppas vi kan ses snart igen! <3

Svar: Min kloka och älskade vän!:) det hoppas jag med! Jag tar semester nästa veck så sen så!:) går allt bra för dig nu?:) kram
bjorkgabriella.blogg.se

Isabell
2012-07-19 / 21:03:50 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se

Åh jag som trodde du dissat mig, inte tusan fick jag nåt svar till bloggen min! Dumma bloggar. :p

Vill väldigt gärna vara en liten del av din semester, hör av dig om du vill hitt på nåt. :) Jag får lite dagar på sundis i alla fall, oftast roligt men det är ju inte direkt i det tempo jag är van vid så stundtals är det lite för lugnt och tråkigt :p
Hoppas det går bra för dig med gullet? :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0