Vi gör alla fel, mer eller mindre.

Publicerat: 2012-07-31 / 23:37:44 | Kategori: Allmänt
Vet inte om jag har något sådär jätte intressant att berätta faktiskt.
Dagarna flyger iväg och jag försöker fylla dem med så mycket som möjligt och det verkar som om jag lyckas för varje dag somnar jag med ett leende på läpparna.
Även om jag inte gjort något speciellt så njuter jag verkligen. Jag får spendera mina dagar med världens bästa människor och oftast somna brevid någon som betyder mycket för mig.
Idag var jag iväg en sväng och det resulterade i en cheescake som står i kylskåpet och svalnar.
På torsdag tar jag mitt pick och pack och åker bort tills på lördag eller söndag, och sen när jag kommer hem så kmmer mitt nya hår att sättas i.
Sen blir det lite dagsresor med en viss imulsivitet!

Tack för att du orkar med mig trots att jag skriker på dig och aldrig har fel. För att du alltid ställer upp och för att jag kan lita på dig.
Jag ska skärpa mig,du är inte värd den strunt jag kastar ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0