Someone is you.

Publicerat: 2012-07-04 / 19:56:06 | Kategori: Allmänt
Väldigt ofta stannar jag upp och förstår inte vad jag gjort för att förtjäna detta, eller man kanske inte behöver förtjäna allt, man kanske bara ska vara och ta emot?
Mina dagar är underbara numera, jag vaknade upp vid 10 och började med att hänga upp tvätten ute i solen, efter det så dammsög jag och tvättade golven, allt som allt tog det max 2 timmar och ägaren till huset uppskattade det.
Sen blev det en tur till ica för att köpa sallad och lägga sig om en strandad val på gräsmattan eller jag så var iallafall tanken men jag tog på mig löparbyxorna och sprang 1 timme istället med Skrållan, sen fanns inte ron till att ta det lugnt så jag åkte med mamma in till Uppsala för att hämta bilen och handla lite mat.
Imorgon är jag ledig igen och då ska jag verkligen lapa sol för hela slanten!
Kanske blir en tur in till Uppsala, får helt enkelt se vad jag känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0