Jag vet vem jag är när jag är med dig.

Publicerat: 2012-07-19 / 17:34:07 | Kategori:

Min dag har inte alls varit kass! Tvärtemot! Åkte mot Tierp vid 10 tiden, lämnade av mina kollin och tog bilen hem till Ralby. Fick sova en ordentlig lur innan min kära frisör ringde och erbjöd mig en tid för att ta ur gammal håret. Så nu är det ute och mitt naturliga hår har fått sig en orangeare nyans. Nästa vecka sätts det nya håret i och jag ser verkligen fram emot det! Blir riktigt bra. På vägen hem från jobbet så tog vi vägen förbi Gränby och det är inte varje dag man ser en elefant vid Gränby men idag hände det och jäklar vilket maffigt djur och så himla fint! Nu har jag seeeeeeeemester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0