Jag har det så himla bra.

Publicerat: 2012-07-05 / 23:30:55 | Kategori: Allmänt
Kan inte min jäkla app bara börja funka?
Lunchade på hembageriet dag, en räksallad har nog aldrig varit så god!
Sen blev det en sväng till simbadet för att doppa tårna och jag lyckades på dessa 15 min bränna ansiktet ordentligt, men Aloe veran fixade det där. Sen for jag i äg för att kolla på lägenhet och jag fastnade för båda om man kunde byta läge på den ena bara.
Hem för att baka rabarber och mangopaj till kvällen, fick middagsbesök som pricken över i. Kom precis in ifrån en vända med hunden, som mest kände för att busa eller jäklas hela vägen och gärna nosa i buskar efter fästningar, men imorgon är det jag som åker och köper fästinghalsband till hundarna.
Just ja! Hämtade ut mitt paket ifrån H&M där jag totalt hade glömt bort att jag klickade hem ett par virkade skor, dem var så himla sköna!
Synd bara att typ hälften kommer att få åka tillbaka pga storlekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0