Igge igelkott.

Publicerat: 2012-07-14 / 00:22:39 | Kategori:

Ibland tillåter man mera än man borde. Mer än vad som r mänskligt. När du fått hört dagligen hur fel det är på dig då tror du på det tillslut. Nu är det slut på det, jag är stolt över vad jag tagit mig igenom här i livet och det finns ingen som har rättigheten till att trycka ner mig, det får ett slut nu. Jag är inte perfekt men när jag hittar rätt människa så kommer han att se mig som perfekt med alla mina brister. Jag har verkligen kämpat för den jag är idag, nu vill jag kunna njuta av allt. Jag ska inte behöva vara rädd för att säga vad jag tycker. Nu är det dags att leva för sin egna skull, inte behöva försörja andra längre. Imorgon åker jag tidigt till Gräso för att hälsa på syrran och sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0