Glad

Publicerat: 2012-07-22 / 14:46:12 | Kategori:

Ofta undrar jag om man kan hitta så rätt? Så rätt och så lika varandra så det nästan är skrämmande. När man varje dag hittar mer och mera hos varandra som stämmer. Kan man verkligen ha det så bra? Jag är kär och jag hoppas det går så bra att jag hinner bli förälskad i denna människa. För första gången känns allt rätt, att någon har det som jag inte har som behövs gör att bli hel och trygg. Jag har verkligen fastnat för någon på riktigt nu, någon jag vill ge allt det bra jag har. Så nära att jag sitter här och gråter, senaste gången gråten hamnade i bloggen var det av en helt annan mening men nu är det ren och skär lycka. Jag har haft en sån otrolig tur att fått lära känna och umgås med denna människa och det finns inga ord i världen som kan visa min tacksamhet.


Kommentarer
bellan
2012-07-22 / 20:02:56

ååh det förtjänar du gumman <3

Elin och Alvin
2012-07-23 / 15:08:43 | Blogg: http://mammamu.devote.se

Jag håller tummarna för er, är det någon som förtjänar riktig kärlek så är det du <3

Svar: <3
bjorkgabriella.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0