Du dansar precis som din morfar.

Publicerat: 2012-07-18 / 15:38:39 | Kategori: Allmänt
Hej!
Internet gav helt upp efter fördra blixt besöket, kan vara en sladd som inte sitter i eller så tog herr Blixt med sig internet.
Hur som helst så funkar internet på mobilen bara när jag kopplar ur husets internet och det är väl inte så jätte uppskattat, men idag är jag ensam
Hemma så då kan jag passa på! Sen om det är sådär super bra att vara uppkopplad på mobilen när det åskar och blixtrar vet jag faktiskt inte.
Idag har jag legat hela dagen och tryckt i mig grejer, redbull, bulla och godis! Allt på samma gång och lindrat min hemska PMS. Tänka sig så duktig jag är, 4 saker samtidigt.
Och jag vet vad det blir till middag så vid närmare eftertanken så spelar det ingen roll!
Beroende på om jag är ledig imorgon så kanske jag sover i Film, hundarna har nämligen bestämt att sova båda två i min säng och där försvann chansen att få sova ostört!
Ska fortsätta ligga och lyssna på regnet och åskan och hoppas på att Ipren mannen kommer över på en fika för att smärtstilla lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0