Du är en sån som bara blir bättre med åren.

Publicerat: 2012-07-07 / 15:38:51 | Kategori:

Äntligen funkar blogg appen, precis lagom tills jag hade vant mig vid att logga in via blogg.se! Men skönt att det går fort och smidigt nu. Kom precis hemifrån Uppsala och Gränby med mamma, åkte in och hämtade en grej på H&M. Har dessutom klickat hem en parfym nyss när mina håller lagom på att ta slut, och att priset var kanon billigt gjorde saken enklare, nu ser jag fram emot att den kommer hem så jag får känna själv om Cleans parfymer är sådär underbara som alla säger. Testade Clean Cotton av min föredetta svärmor men efter ett tag så höll jag på att kräkas av doften, att alltid lukta tvättmedel blev lite för mycket för min smak. Denna gång blev det Summer Escape.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0