Allt jag velat ha i dina händer.

Publicerat: 2012-07-18 / 23:23:47 | Kategori:

Ibland vill man bara säga tack och adjö till sin kropp och hoppa ur den. Idag var en sån dag, svullen och PMS satt som en smäck! Tryckt i mig både det ena och det andra , men det händer cirka 1 gång per månad max att det blir såhär extremt. Har sovit bort halva dagen och ätit resten och på kvällen hann jag med att dammsuga och tvätta bilen, så lite nytta har jag gjort. Imorgon väntar jobb, troligtvis inte en hel dag men det visar sig, sen tar jag helg och semester! Inga planer alls utan tänkte ta dagen som den kommer. Ibland hatar jag verkligen hur man är skapt, hur jävla bra man än har det så finns det alltid ett oros moln i huvudet. Denna gång handlar det om ren respekt, respekt för andras känslor. Jag tvivlar inte alls på att allt kommer gå bra men ibland gör det förflutna sig påmint. Ska sova nu så kanske det inte är lila svårt att gå upp vid 6 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0