Min dag i ord.

Publicerat: 2012-01-26 / 19:31:50 | Kategori: Allmänt
Nu är jag ledig för denna vecka! Kändes riktigt bra att vara tillbaka i Uppsala på jobbet. Uppskattade det mera nu efter ett uppehåll. Jag trivs bra i miljön jag jobbar i och har suveräna arbetskamrater som försöker få mig på bra humör hela tiden! Efter jobbet åkte jag hem till min kära lägenhet,hade varken orken eller tid att laga mat idag så det blev en sväng till grillen istället. Har varit en sväng till mormor och morfar och hälsat på, morfar lyckas verkligen med allt, denna gång skulle han gina över kanalen en bit bort på gatan då han tog sparken. Allt slutar med att morfar voltar ner för backen och över kanalen, men han klarade sig med en ordentligt blåslagen kropp. Imorgon ska jag se till att vara på besiktningen i Tierp och sen ska jag göra syster sällskap och åka in till Uppsala och storhandla. Känns som om jag kan somna gott inatt, har betalat alla räkningar som låg och väntade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0