This is my streets.

Publicerat: 2012-12-28 / 15:13:59 | Kategori:

Får man blogga på arbetstid?
Vilken toppen dag! Buden har flytit på och sen har jag gjort en massa nyårsbuketter och dekorationer. Kylen är full av silver, raketer och tårtor.
Lägger upp lite bilder sen när jag stängt.
Har haft ett himla trassel med Halebop ang mitt nya abonnemang jag har, rubbet så jag får ett extra sim kort till iPaden, mycket om och men senare så var jag tvungen att lägga ner chatt hjälpen på Halebop, ingenting blev bättre och jag blev bara ännu mera förvirrad. Startade om den nu och allt funkade så nu håller jag tummarna!


Kommentarer
Christian
2012-12-29 / 09:23:05

Jaha ja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0