Jag orkar inte hoppa.

Publicerat: 2012-12-07 / 11:12:17 | Kategori:

Det här med att jobba 6 dagar i veckan och samtidigt hinna leva och på det blogga sket sig ganska rejält!
Men jag testar nu.
Gårdagen var bland det värsta dagen på mycket länge. Hade kund som tryckte ner mig i skorna ordentligt och bara tyckte synd om sig själv och beklagade sig. Sen blev väl inte kvällen riktigt som tänkt men det spelade inte så stor roll. Väl hemma och ensam i bilen kände jag bara för att stor gråta, allt släppte, huvudvärk, ilskan, ångesten och glädjen. Men idag är en ny dag! Jag ser fram emot att skylta om stora fönstret och att få komma hem till min familj och bara vara, har 5 kransar som ska vara klara med det fixar sig nog under helgen!
Jobbar på lördag och just nu känns det bara skönt, det är här jag trivs och här jag är glad.
Dags att plantera lite!


Kommentarer
Isabell
2012-12-07 / 12:19:34 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se

nej usch, vad hände? :o jag saknar dig pinglan <3

Svar: Grejen är den att hon är utvecklingsstörd och förstår inte riktigt, men man blir så otroligt leds efter ett tag på allt tjat!
bjorkgabriella.blogg.se

Elin och Alvin
2012-12-07 / 20:15:22 | Blogg: http://mammamu.devote.se

Det finns verkligen kunder som kan psyka ner en totalt när man redan har en dålig dag. Men ny dag nya tag <3

Svar: Ja dem är duktiga dessa vidriga kunder,idioter! Men ny dag nya tag är sant!<3
bjorkgabriella.blogg.se

Isabell
2012-12-09 / 12:21:19 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se/

Det är bara att försöka skaka av sig och börja om på nytt, man kan inte vara alla till lags. ta hand om dig tjejen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0