Jag fortsätter glänsa!

Publicerat: 2012-12-22 / 09:52:15 | Kategori:

Känner att det kanske inte är sådär överväldigande att blogga under den här veckan, veckodagarna är ganska lika varandra. Jag åker till jobbet, ringer till typ 50 personer och berättar att dem ska få blommor imorgon och frågar om dem är hemma. Tro mig! Frasen sitter ganska så stenhårt nu, tillochmed när jag sover..
Gör morgondagens bud och packar dagens. Kan låta ganska simpelt och tråkigt men nej,jag trivs som ekorren i trädet på jobbet. Dagarna bara svischar förbi och jag är svettig och totalt slut efter en jobbdag.
Var in en snabbis till Gränby igår efter jobbet, öppet till 21 passade mig perfekt!
Hittade lite kläder åt mig själv och 2 julstjärnor.
Nu ska jag klä på mig och bara vara, mina ben säger åt mig att dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0