Jag är ledsen över alla val jag kommer göra.

Publicerat: 2012-12-17 / 21:30:28 | Kategori:

Den här veckan har varit kass på uppdatering men det finns en anledning till detta och det är för att förra vecka varit så otroligt jävla kass, den är knappt värd att ens nämna så därför lägger jag den i en säck och kväver! Den är inte ens värd att ta ett kort på och skicka till mormor.
Denna vecka däremot ska bli bra, jätte bra! Julen har verkligen gått igång med stormsteg! Imorgon är det jag som ställer och styr och det ska bli ganska så nervöst, sen när fick jag bestämma över två kvinnor på 50+?
Jag ser fram emot att få jobba, där slipper jag tänka på mitt personliga och bara göra andra glada och nöjda!
La förresten i en färgbomb i mitt blekta underhår, herre min Gud vad rött det blev! Nej dags att ta hand om mina nybakta kolakakor. Varför blir smeten så otroligt god?!


Kommentarer
Isabell
2012-12-18 / 12:04:38

go gabbi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0