It's winter outside.

Publicerat: 2012-12-22 / 22:41:10 | Kategori:

Jag har haft en ledig dag. Imorgon är det tillbaka till jobbet men sen en ledighet på 2 dagar!
Åkte in med syster till Uppsala vid 10 tiden, var ju inte helt ensama på Gränby ska jag erkänna men det gick bra ändå, köpte en tröja på Åhléns rea som jag velat köpt ett bra tag men kännt att den inte varit värd sina 499:-, hittade den idag för 199:- så då blev den min!
Vidare ut till Boländerna där folk var totalt tokiga när det gällde körningen, ingen som bromsade och störst går först. Hittade julklappar åt hundarna och blommor åt mamma och ett par otroligt varma skor som förhoppningsvis inte läcker in eller släpper sulan helt. Även dem på rea!
Tog en sväng förbi Rasbo för att handla hem godis. Hem för att göra en sallad hemma med en massa goda tillbehör!
Har även hunnit med ansiktsmask, målat naglarna och lockat håret tills imorgon. Har precis pyntat granen, fick bli i Ernst stil iår, vitt,silver och spets!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0