Hur var året?

Publicerat: 2012-12-30 / 23:56:40 | Kategori:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sade upp mig från maskin och verktyg samt började som heltids florist i Storvreta.

Höll du dina nyårslöften?
Hade inget löfte, jag bryter vartenda ett.

Något du saknat 2012 som du vill ha 2013?
Kärlek, jag saknar att älska någon.

Största framgången 2012?
Jag bestämde mig för att bli lycklig innan jag delar mitt liv med någon, jag är lycklig nu och vill fortsätta framåt!
Jag har även sagt ifrån mera än förut, jag går inte med på att människor trycker ner mig längre, jag behandlar andra som dem behandlar mig.

Vad spenderade du mest pengar på?
Ullareds resan och iPaden. Syster fick otroligt mycket grejor och sen gick det åt mycket pengar på håret ledans jag hade extensions.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2012?
Call me maybe, åkte fram och tillbaka från Bälinge i början på året, då spelades alltid denna upp.
Emeli sande, Labrinth- beneath your beautiful, den får mig minnas alla bra dagar, dagar då jag log.

Läste du någon bra bok under 2012?
Läste mycket pocket under sommaren, ingen som jag direkt fastnade för.

Favoritprogram på TV?
Småstads drottningar, både pinsamt och ganska roligt program!

Finns det någonting som kunde gjort ditt år bättre?
Jag skulle ha sagt ifrån i tid och inte låtit någon kört över mig, jag har gråtit massor dem senaste månaderna, det vill jag aldrig vara med om igen.

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Jag har handlat massor utav kläder! Gärna stort och lite pösigt för att dölja minsta fettvalk, jag fastnade även för leggins!

Vad fick dig att må bra?
När man tror att det är som mest kört och man är ensammast på jorden så dyker den upp bara, världens bästa vänner!


Kommentarer
Isabell
2012-12-31 / 10:36:39

sötfia. hoppas på ännu ett fantastiskt år med dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0