För dig tar jag ett skott.

Publicerat: 2012-12-02 / 01:49:46 | Kategori:

Det är ingen som förstår det du och jag har. Vi kan riva ögonen ur varandra ena sekunden och nästa vara som piff och puff. Folk förstår inte hur det funkar och det kommer dem aldrig göra. Men det behöver dem inte, så länge jag har dig vet jag att jag klarar mig och vaknar lycklig. Finns ingen i hela världen som kan skilja oss åt. Distansen mellan Sverige och London kändes som Uppsala-Storvreta. Det finns inga pengar i världen som skulle ge mig den tryggheten jag har hos dig. Finns inget i denna värld som skulle få mig att svika dig, vi har gråtit över allt man kan tänka sig. Men vi har även skrattat över sånt som ingen annan förstår.
Jag skulle ta varenda onda stund för dig, skulle jag kunna så skulle jag ha tagit din diabetes. Vad det än är så lovar jag dig allt, till mig kan du komma när som helst. Jag ger dig allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0