För att jag vet mera.

Publicerat: 2012-12-26 / 00:22:55 | Kategori:

Vet inte riktigt vad som är vettigt nog för att skrivas ner, hade iaf en ganska så lugn julafton. Pengar till en iPad och en kanon bra plattång plus en massa annat fint.
Har hunnit sova säkert 5 gånger under dagen samt tryckt i mig 4,5 lite julmust, sucktar ganska ordentligt efter annan dryck än sån som hör julen till just nu!
Imorgon är det 3 timmars jobb som väntar mig, och jag ser fram emot varenda liten minut, har dessutom en julklapp från chefen kvar på jobbet som ska öppnas imorgon. Gillar att hålla mig sysselsatt, annars tröttnar jag lätt och det mesta blir bara tråkigt. Så ge mig massa jobb tack!
Dags att sova en blund nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0