Är det verkligen lördag?

Publicerat: 2012-12-29 / 17:13:55 | Kategori:

Nu var denna jobbvecka slut!
Bilen har lagt av himla lägligt. Köpt nya delar som ska dit när tiden finns.
Hur som helst så gick det kanon på jobbet, var ute i över 2 timmar och körde bud pga oplogade vägar, men blommorna kom fram och det är huvudsaken!
Funderar på att ta en sväng in till Gränby imorgon om det finns någon bil att låna, sugen på lite nyårskläder men det där visar sig.
Har inget av större intresse att skriva heller tyvärr, kom till insikt idag med att jag har träffat så otroligt mycket olika människor många av dem har försvunnit ur mitt liv men jag har verkligen lärt mig något utav alla möten, och jag kommer aldrig mera låta mig övertalas eller någonsin umgås med någon som ljuger för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0