Tack!

Publicerat: 2012-08-15 / 22:39:31 | Kategori: Allmänt
Mamma hade en gammal samsung som låg och sen kom jag på att instagram funkar på surfplattan, däremot hittar jag inte hur man tar kort och laddar upp när det är instagram för surfplatta,men det löser sig! Mobilen ligger i en påse ris och där får den ligga till helgen,så ni får mer än gärna skicka ett sms med erat namn bara så jag får ihop lite kontakter!
Imorgon åker vi över till Åland, känns bra att avsluta sommaren tillsamans.
Åkte hem en kille härifrån nyss som fick mitt hjärta att banka lite extra,han vet precis hur man gör mig glad och han vet precis pp vilken knapp man ska trycka på för att göra mig sur, men han vet även hur man får mig glad på 2 sekunder. 2 sekunder efter att vi stått och munhuggits så kan jag inte hålla mig längre ifrån skrattet,då är det bästa i hela världen att få en kram.

Idag åkte syster och jag på en liten tripp,började på emmaus,vidare tills bilen blev för varm.

Kommentarer
Isabell
2012-08-16 / 19:24:23 | Blogg: http://isabellicious.blogg.se

åh nykär, jag känner igen mig så jäkla väl. :) mitt nr: 0739-74 74 67


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0