Nu sover du utan att ha ont.

Publicerat: 2012-08-31 / 22:25:51 | Kategori: Allmänt
Imorgon är det jobb som gäller! 10-15 och det ska bli riktigt roligt.
Idag har varit speciell, idag lämnade någon jorden som vi växt upp med. Någon jag pratade med senast för 1 vecka sen. Någon som aldrig fick se hur vi hjälpt honom med huset, hur vi fick fram det hans fru älskade men han hade inte orken att hålla det så fint som han ville. Ibland är det försent att lägga ner dem där 20 minuterna för att starta en konversation för att en ensam människa inte ska känna sig så ensam, ibland ångrar man gångerna man kollade ner i marken för att "slippa" stanna och prata. Livet har sin naturliga gång och det finns inget jag kan göra mer än att uppskatta saker och ting mera.
Jag hoppas du har det bra där du är nu, att all värk försvann ur kroppen och att du aldrig mera behöver vara ensam eller inte kunna sova pga värken du uppmärksammade.
Sov gott,jag lovar att se till så trädgården ser fin ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0