Du vet precis hur det funkar.

Publicerat: 2012-08-11 / 02:35:03 | Kategori:

Det är som du säger, precis som du säger.
Varför sätta en stämpel på något så snabbt, något så fint som detta behöver inte förstöras. Att låta det vara kan nog få det att växa och bli ännu större.
Men när du säger sånt till mig blir jag som 10 igen och vill bara hålla för öronen och lipa, men jag vet att du har så rätt, du har gått igenom detta flera gånger än mig. Du har erfarenheten jag kommer få.
Varje gång så känns det så bra när jag inser att du vet vad du pratar om, du vill inte föra mig bakom ljuset utan göra allt rätt från början. Inget förhastat, inget onödigt.
Jag litar på dig, jag lyssnar och tar in allt du säger, för varje dag lär jag mig något nytt av dig.
Jag är glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0