Det spelar en jävla roll!

Publicerat: 2012-08-13 / 18:19:08 | Kategori: Allmänt
Blev inte riktigt som tänkt idag!
Startade dagen med att hämta syster,bilen startade inte så jag fick ta brors bil istället. Parkerade den i 5 minuter och när jag kommer ut så har det parkerat en skylift bakom bilen, fanns inte en chans att kmma ut. Så efter 15 minuters väntan utan en människa i närheten så ringde vi uthyrningsfirman som sa att det bara var att åka dit och säga åt han att flytta på sig. 3 timmar senare åkte han därifån.
Vilken dum j*vel parkerar bakom andra bilar?
Har nog aldrig varit så fruktansvärt arg som då!
En lunch senare på Hembageriet så lugnade jag ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0