Att tjäna något är inte alltid huvudsaken.

Publicerat: 2012-08-30 / 13:08:01 | Kategori:

Fan jag missade bussen med någon minut!
Fast igentligen spelar det ingen roll alls, ganska skönt att bara sitta ett tag.
Idag har jag tryckt t-shirtar till Läkparken på Akademiska som invigs idag. Och nej jag har inte stavat fel, det ska stå Läkpark med ä. När jag stod och tryckte dessa tröjor så insåg jag hur fel allt blev. Tröjorna är en "sponsring" om jag inte förståt allt helt fel, så då bestämde jag mig för att den lönen jag får för att tryckt tröjorna ska jag skänka till Barnfonden. Jag vill inte tjäna något på en gåva till Barnfonden.
Hoppas på att bussen kommer tidigare för väl hemma så blir det storstäd och tvätt av bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0