The last day like 19.

Publicerat: 2011-10-17 / 20:54:47 | Kategori: Allmänt
Sista dagen som 19 åring, hur känns det?
Sista dagen jag kunde ha utnyttjat mitt busskort, sista dagen det kostar 40:- att gå till doktorn.
Hjälp vad allt ska blli dyrt bara för att man blir ett år äldre!

Idag var det iaf jobb som vanligt, trycka det som fanns inne i affären sen ut på kundbesök med pappsen. var klar till 13 då jag tog mitt pick och pack och tog mig ner på stan. Hittade en spets/virkat linne, stickade leggins och ett par uggle örhängen!

Var igentligen ute efter en födelsedagspresent till syster men hittade ingenting, så vi åker till Oves istället så får hon det hon behöver.

Imorgon är det ovmorgon som gälller, tänker inte lyfta på täcket innan 06.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0