Juleljus.

Publicerat: 2011-10-13 / 19:38:02 | Kategori: Allmänt
Sitter i varagsrummet nyss hemkommen från mamma och pappa där jag blev bjuden på mat.
Små kikar på halv åtta hos mig och njuter av det lilla ljuset som stearinljusen ger.
Alldeles iskallt utanför fönstret och jag njuter verkligen av hösten för första gången, oftast för hösten med sig ett sämmre humör och deppighet, men inte i år. I år har jag så mycket att ser fram emot.

Jag ser fram emot att bli 20. Jag ser fram emot att få pynta min egna lägenhet precis som jag vill och detta år kommer det bli en traditionell jul, med allt vad det innebär. Vakna upp med julgranslukten, komma hem och burra ner sig i soffan brevid granen, ha en kväll för mig själv innan jul för att slå in alla paket.

Tyvärr så funkar ju inte julen riktigt så som florist men det kommer bli bra ändå det känner jag på mig!

Jag vet att tomten inte kommer ge mig den bästa julklappen, för den kommer förhoppningsvis komma 2 månader efter jul och inte alls av tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0