Jag gråter bara i regnet.

Publicerat: 2011-10-04 / 11:00:30 | Kategori: Allmänt
Borde jag vara arg, ledsen eller rädd?
Jag vet helt ärligt inte, min kropp har ställt in sig på likgiltighet. Bäst att inte visa något alls för då slipper jag vara den som står där sist och trodde något.

Igår var en dag utan sitt like, hadde massor att trycka på jobbet men efter lunch så lessnade jag på allt tryckande så jag satte på turboknappen och bestämde mig helt enkelt för att göra klart allt. Sagt och gjort så fick jag jobba över 30 minuter men allt blev klart.

Igentligen så kan jag skriva precis vad jag vill här, för dem enda som vet att jag har denna adress är mina allra närmsta vänner. Jag har max 4 läsare per dag, det passar mig perfekt eftersom jag inte varit öppen med adressen och lagt ut den någonstans.
Men det är ändå något i mig som får mig att låta bli, ska man verkligen skriva sånt i en blogg? trampar jag på någons fötter isf?
Jag väntar nog hellre tills blåsten har lagt sig och jag vet hur jag ska hantera allt.

Nu ska jag hoppa i varma kläder och sen ut i höstvädret och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0