You could be my boy.

Publicerat: 2011-07-17 / 11:00:06 | Kategori: Allmänt
Semestern börjar imorgon! Och jag åker antagligen upp till Sälen några dagar för att bara vara. Precis vad jag behöver, känner att denna ort börjar gå mig på nerverna.
Väldigt ofta kan jag längta till jobbet för att slippa tänka och bry mig om allt här hemma.
Jag saknar mina vänner något galet mycket, jag saknar nog även tiden förr en viss del.

Gabbi startade sin dag med godis, skulle ALDRIG hända mig om det inte vore något som inte är som det skulle.
Jag ser fram emot nästa vecka då jag ska börja på gym, min kropp behöver något att sysselsätta sig med.


Nu ska jag åka hem till mamma och pappa.
 Borta bra, hemma bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0