Take a little time to breath.

Publicerat: 2011-02-08 / 22:19:45 | Kategori: Allmänt
Jag vet inte om jag är förbannad eller om jag bara är galet besviken just nu.
Känns som att gå på en skör skör lina och bara vänta. Och vad väntar jag på?
Blev så ledsen inombords så vi tog bilen ut en stund och bara körde och dunkade musik, precis vad som behövdes just då. Konstigt hur väl låtar kan beskriva vad man känner.
Nu är jag iaf hemma och ska hoppa i säng med lite nyponsoppa.

Gjorde en rejäl vurpa imorse när jag skottade, kände inget direkt efter. Förens nu, axeln dunkar och gör ont. Blir det inte bättre tills imorgon så är jag illa tvungen att kila ner till vårdcentralen och kolla upp om muskeln eller benet fått sig en smäll.

Sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0