Playing games in the dark.

Publicerat: 2011-02-11 / 12:46:20 | Kategori: Allmänt
Vilket jäkla väder! Plogbilen hade plogat över hela min bil och visst förstår jag att dem måste göra sitt jobb. Så efter att all snö var borta ser jag att vindrutetorkaren ligger på sidan om. Och där bladet skulle ha legat var en eller ja 4 stycken sprickor i rutan istället. Men med min tur så fortsatte allt, kom inte upp på uppfarten hemma pga all snö.

Nu har jag iaf tagit ett riktigt varmt och skönt bad och ska fixa naglarna och se vart resten av dagen tar mig, fredagar brukar kunna bli toppen! Solen skiner för fullt utanför och jag har en hel del som ska fixas innan helgen.
Får se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0