Nu vet ni.

Publicerat: 2011-02-20 / 12:16:46 | Kategori: Allmänt
Eftersom jag inte får något svar så får jag väl förklara mig här istället.

Jag är en människa som inte förlitar mig till 100% på internet, jag baserar inte min vänskap på facebook eller MSN, mår någon dåligt eller behöver prata så förväntar jag mig att man ringer eller slänger iväg ett sms, jag är därför ingen tankeläsare.
Det finns ett citat som stämmer in på detta mer än något annat just nu.

Riktiga vänner är inte dem som berättar hur mycket dem älskar dig, riktiga vänner är dem som finns där när du tror att ingen älskar dig.

Jag vill klargöra att jag hellre tar en konversation via tele eller i verkligheten.
Jag finns där lika mycket som alltid, det är bara det att jag har börjat leva igen. På nytt. Jag älskar mitt liv för tillfället och försöker göra något utav varje sekund, därför har jag trappat ner på internet/data användandet.

Nu hoppas jag du förstår hur det ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0