Morgonstund har guld i mun.

Publicerat: 2011-12-17 / 07:06:50 | Kategori: Allmänt

God morgon!
Gårdagen blev kanon, åkte till Tierp med mamma och handlade lite mat, sen runt 21 åkte jag hem till Dannemoravägen. Var nog mitt dummaste beslut på länge, helt tomt och tyst i hela lägenheten och Titanic på tvn.

Idag får jag se var dagen tar oss, har kransar som måste vara klara på måndagsmorgon och julklappar som ska köpas. Och just nu känner jag för att begrava mig i soffan och stanna där tills den 24 December.

Nu på senare tid har jag mer och mera börjat ogilla att sova ensam hemma, igår var nog droppen, lyssnade på minsta ljud som fanns i h fick för mig att någon satt vid datorn. Mörkrädd?
Nu ska jag iaf sova någon timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0